بیانیه سطح توافق خدمات انستیتو پاستور ایران
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط انستیتو پاستور ایران برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای انستیتو را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پیشنهادات و انتقادات و یا بخش راهنمای ارتباطات برای ثبت شکایات از طریق سامانه سامد به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با ریاست به بخش راهنمای ارتباطات مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات انستیتو عتف و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است درنظرسنجی تارنما انستیتو پاستور ایران شرکت فرمایید.