مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

 

* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط انستیتو پاستور ایران برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های انستیتو را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

 

 

مسئولیت و تعهدات:

 

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پیشنهادات و انتقادات  و یا بخش راهنمای ارتباطات برای ثبت شکایات از طریق  سامانه سامد  به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با ریاست به بخش راهنمای ارتباطات مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات انستیتو عتف و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.

۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است درنظرسنجی تارنما انستیتو پاستور ایران شرکت فرمایید.

 

سیستم چت آنلاین