انتصاب مدیران حوزه پشتیبانی (تدارکات و انبار) انستیتو پاستور ایران

آقای کوروش فردی پور سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی و امور رفاهی انستیتو پاستور ایران آقای اسماعیل عسگری را به عنوان سرپرست اداره تدارکات انستیتو پاستور ایران و آقای مهندس محمدرضا قدس را به عنوان سرپرست اداره انبار انستیتو پاستور ایران منصوب نمودند.

متن حکم سرپرست اداره تدارکات بدین شرح می باشد:

با سلام و احترام؛
       با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره تدارکات انستیتو پاستور ایران  منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متخصص و پر تلاش و ارتباط موثر با سایر ادارت برابر شرح وظایف ذیل در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
•  پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز واحد های ستادی و پژوهشی بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
•  برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالا، ملزومات  و وسائل مورد نیاز واحد های ذیربط
•  مدیریت خرید، بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار انستیتو
•  برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تامین اعتبار از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت
•  تشخیص و تعیین مبلغ تنخواه گردان جهت کارپردازان
•  نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
•  آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا به کارپردازان
•  فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان در استعلام خرید کالا و تجهیزات در سامانه ستاد الکترونیک دولت
•  بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی و معاملاتی موسسه
•  مشارکت در تجهیز مراکز و تعمیر و بازسازی 
توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

متن حکم سرپرست اداره انبار بدین شرح می باشد:

 

با سلام و احترام

           با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره انبار انستیتو پاستور ایران  منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متخصص و پر تلاش و ارتباط موثر با سایر ادارت برابر شرح وظایف ذیل در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

  • مدیریت و کنترل امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
  • تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضاء قبوض و فرمها و اسناد مربوطه
  • کنترل کالاها از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونه‌ها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و درخواستها در هنگام تحویل و تحول
  • تعیین مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالاها با توجه به نوع، وزن، حجم و میزان مصرف آنها
  • رسیدگی به موجودی انبارها و هماهنگی با اداره تدارکات برای تجدید سفارش
  • طبقه‌بندی و شماره‌گذاری اجناس و مواد انبار برای قراردادن آنها در مکان مناسب و در صورت نیاز الصاق برچسب به آنها
  • شناسایی کالاهای قدیمی موجود در انبار و کنترل تاریخ انقضای آنها و رسیدگی به موجودیهای انبار و صورت‌برداری از کالاهای موجود در فواصل معین
  • تهیه گزارش مالی انبار و قیمت اجناس ورودی به انبار و نیازمندیهای مربوطه
  • انجام امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار به مسئولین مربوطه
  • بروز رسانی نرم افزارهای انبارداری و ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیریت بهینه

 

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

کلمات کلیدی
علیرضا پسیانی
نویسنده :

علیرضا پسیانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
آخرین به روز رسانی: 1404/02/24 14:37

گفتگو آنلاین