انتصاب مدیران حوزه پشتیبانی (تدارکات و انبار) انستیتو پاستور ایران
آقای کوروش فردی پور سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی و امور رفاهی انستیتو پاستور ایران آقای اسماعیل عسگری را به عنوان سرپرست اداره تدارکات انستیتو پاستور ایران و آقای مهندس محمدرضا قدس را به عنوان سرپرست اداره انبار انستیتو پاستور ایران منصوب نمودند.
متن حکم سرپرست اداره تدارکات بدین شرح می باشد:
با سلام و احترام؛
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره تدارکات انستیتو پاستور ایران منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متخصص و پر تلاش و ارتباط موثر با سایر ادارت برابر شرح وظایف ذیل در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
• پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز واحد های ستادی و پژوهشی بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
• برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالا، ملزومات و وسائل مورد نیاز واحد های ذیربط
• مدیریت خرید، بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار انستیتو
• برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تامین اعتبار از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت
• تشخیص و تعیین مبلغ تنخواه گردان جهت کارپردازان
• نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
• آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا به کارپردازان
• فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان در استعلام خرید کالا و تجهیزات در سامانه ستاد الکترونیک دولت
• بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی و معاملاتی موسسه
• مشارکت در تجهیز مراکز و تعمیر و بازسازی
توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
متن حکم سرپرست اداره انبار بدین شرح می باشد:
با سلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره انبار انستیتو پاستور ایران منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متخصص و پر تلاش و ارتباط موثر با سایر ادارت برابر شرح وظایف ذیل در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
- مدیریت و کنترل امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
- تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضاء قبوض و فرمها و اسناد مربوطه
- کنترل کالاها از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونهها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و درخواستها در هنگام تحویل و تحول
- تعیین مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالاها با توجه به نوع، وزن، حجم و میزان مصرف آنها
- رسیدگی به موجودی انبارها و هماهنگی با اداره تدارکات برای تجدید سفارش
- طبقهبندی و شمارهگذاری اجناس و مواد انبار برای قراردادن آنها در مکان مناسب و در صورت نیاز الصاق برچسب به آنها
- شناسایی کالاهای قدیمی موجود در انبار و کنترل تاریخ انقضای آنها و رسیدگی به موجودیهای انبار و صورتبرداری از کالاهای موجود در فواصل معین
- تهیه گزارش مالی انبار و قیمت اجناس ورودی به انبار و نیازمندیهای مربوطه
- انجام امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار به مسئولین مربوطه
- بروز رسانی نرم افزارهای انبارداری و ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیریت بهینه
توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
نظر دهید