بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از انستیتو پاستور ایران
امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۵، آقای دکتر شاهین آخوندزاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به همراه جمعی از مدیران این حوزه از انستیتو پاستور ایران بازدید کردند.
در ابتدای جلسه، دکتر احسان مصطفوی و دکتر مرتضی کریمیپور به معرفی فعالیتهای انستیتو پاستور ایران پرداخته و ابعاد آسیبهای واردشده به این مؤسسه در جریان جنگ رمضان را تشریح کردند.
در ادامه، دکتر آخوندزاده ضمن ابراز همدردی با مجموعه انستیتو، بر عزم معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برای حمایت از بازسازی و پشتیبانی از فعالیتهای علمی و پژوهشی انستیتو تأکید کرد.
در بخش دیگری از جلسه، همکاران انستیتو دغدغهها و دیدگاههای خود را در خصوص مسائل پژوهشی و چالشهای موجود مطرح کردند.
در پایان این برنامه، دکتر آخوندزاده و همراهان از بخشهای آسیبدیده انستیتو پاستور ایران در جریان جنگ بازدید کردند و ضمن مشاهده خسارتها، بر ضرورت تسریع در روند بازسازی و احیای ظرفیتهای علمی و تشخیصی این مرکز تأکید کردند.