رئیس اداره:

 

  • انجام کلیه امورمربوط به تهیه و تدوین بودجه موسسه.
  • برنامه‌ریزی، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه مطابق با اولویتهای موسسه.
  • همکاری با مدیران و روسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه.
  • جمع آوری بودجه های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ها و اعتبارات مورد پیشنهاد.
  • تلفیق و تنظیم بودجه های پیشنهاد شده در قالب هدف ها و خط مشی کلی موسسه.
  • نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هریک از واحدها.
  • دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی.
  • ابلاغ بودجه مصوب به هریک از واحدها و تخصیص اعتبارات مصوب در دوره های سه ماهه به واحدهای موسسه.
  • نگهداری حساب و دفاتر اعتبارات بودجه ای برحسب فعالیت و برنامه های اجرائی موسسه و نظارت بر اجرای بودجه واحدها.
  • بررسی و مبادله بودجه تفصیلی اعتبارات جاری و عمرانی با وزارت متبوع.
  • بررسی و مبادله موافقتنامه های مربوط به فعالیت های عمرانی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور.
  • مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه موسسه .
  • شرکت فعال در شوراها ، کمیته ها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط .
  • برنامه ریزی و نظارت در زمینه بررسی سیستمها، روشها و رویه های مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع، تسهیل در انجام کارها و انطباق با نیازهای جدید.
  • ارزیابی عملکرد و تهیه و تنظیم گزارش ادواری در موسسه.
  •  

 

کارشناس اعتبارات هزینه ای :

 

  • ارتباط مستمر با کارشناسان بودجه وزارت متبوع و سازمان مدیریت.
  • ارتباط مستمر از طریق شبکه با اداره اعتبارات و امور مالی.
  • شرکت در دوره های بودجه برای به روز شدن اطلاعات.
  • جمع آوری بودجه های پیشنهادی و اعتبارات درخواستی واحد ها بر اساس هزینه عملکرد واقعی واحدها.
  • ارائه بودجه تنظیم شده به هیات امنا و دفاع از موارد آن.
  • نگهداری دفاتر اعتبارات بودجه بر حسب فعالیت ها و طرح ها.
  • همکاری با مسئولین امر در تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجه دستگاه مربوط.
  • نظارت بر نحوه ی تکمیل فرم های مختلف بودجه براساس دستورالعمل سالانه بودجه.
  • شرکت در کمیته های مختلف به منظور بررسی اعتبارات در خواستی واحدها و دفاع از آن.
  • بررسی و نظارت بر پیاده کردن ارقام بودجه در فرم های مختلف.
  • بررسی و نظارت بر پیش بینی درآمد و برآورد هزینه ی فعالیت ها و طرح ها و برنامه ها.
  • بررسی تهیه پیشنهاد اصلاحیه یا متمم بودجه در صورت لزوم.
  • اظهار نظر و بررسی کلیه مسائل مالی و بودجه ای که ارجاع می شود.
  • برنامه ریزی زمان بندی شده بر اساس بودجه ی تصویبی موسسه.
  • برنامه ریزی اعتبارات حاصل از تبصره ها و ردیف های بودجه ی کل کشور.
  • مطالعه و بررسی طرح ساماندهی نظام بودجه نویسی موسسه.
  • مطالعه و برنامه ریزی جهت مکانیزه کردن بودجه نویسی.
  • نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات و ابلاغ به مدیریت مالی.
  •  

کارشناس اعتبارات تملک دارائی های سرما یه ای:

 

  • ارتباط مستمر با کارشناسان بودجه وزارت متبوع و سازمان مدیریت.
  • ارتباط مستمر از طریق شبکه با اداره اعتبارات و امور مالی.
  • شرکت در دوره های بودجه برای به روز شدن اطلاعات.
  • جمع آوری بودجه های پیشنهادی و اعتبارات درخواستی واحد ها بر اساس هزینه عملکرد واقعی واحدها.
  • ارائه بودجه تنظیم شده به هیات امنا و دفاع از موارد آن.
  • نگهداری دفاتر اعتبارات بودجه بر حسب فعالیت ها و طرح ها.
  • همکاری با مسئولین امر در تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجه دستگاه مربوط.
  • نظارت بر نحوه ی تکمیل فرم های مختلف بودجه براساس دستورالعمل سالانه بودجه.
  • شرکت در کمیته های مختلف به منظور بررسی اعتبارات در خواستی واحدها و دفاع از آن.
  • بررسی و نظارت بر پیاده کردن ارقام بودجه در فرم های مختلف.
  • بررسی و نظارت بر پیش بینی درآمد و برآورد هزینه ی فعالیت ها و طرح ها و برنامه ها.
  • بررسی تهیه پیشنهاد اصلاحیه یا متمم بودجه در صورت لزوم.
  • اظهار نظر و بررسی کلیه مسائل مالی و بودجه ای که ارجاع می شود .
  • مطالعه و برنامه ریزی در حالت های تحقق طرح جامع مصوب و نیازهای دانشگاه.
  • جمع آوری اطلاعات و بررسی های لازم به منظور پیش بینی بودجه سالانه.
  • بررسی و مبادله موافقت نامه های مربوط به طرح های عمرانی.
  • بررسی و اظهار نظر در مورد قراردادهای مهندسان مشاور و پیمانکاران مطابق بخشنامه های سازمان.
  • تعیین ابلاغ اعتبار طرح ها و پروژه ای تحقیقاتی به واحد های مربوط.