میزان و کیفیت ارتباط انستیتو پاستور ایران با افراد حقیقی و حقوقی و افکار عمومی جامعه، یکی از عوامل مهم پیشبرد اهداف این انستیتو می باشد.

از آنجایی که مخاطبین انستیتو پاستور ایران را طیف گسترده ای شامل اساتید، محققین، دانشجویان، مردم و کارکنان در بر میگیرد، کیفیت و کمیت ارتباطات در این رابطه مهم می باشد. 

در این راستا وظیفه اصلی روابط عمومی انستیتو پاستور ایران، اطلاع رسانی و اطلاع یابی بهنگام و دقیق از وقایع و اخبار مربوطه، ایجاد بستر مناسب تفاهم برای مخاطبین، همکاری و اعتماد متقابل، و جلب مشارکت مخاطبان در راستای پیشبرد سیاستها، برنامه ها و اهداف انستیتو پاستور ایران است.
روابط عمومی انستیتو پاستور ایران در نیل به این هدف، برنامه های زیر را دنبال می کند:

 

- مدیریت محتوای اخبار انستیتو پاستور ایران و انعکاس آن ها در فضاهای مجازی مرتبط (وب سایت، ...)

- ارسال اخبار مرتبط به گروه های هدف

- انعکاس دستاوردهای انستیتو پاستور ایران به رسانه ها

- هماهنگی نشست های خبری و مصاحبه محققین و مدیران انستیتو پاستور ایران با رسانه ها

- انتشار ماهانه خبرنامه داخلی انستیتو (گپ)

- اطلاع رسانی به کارکنان از طریق سامانه پیامکی

- هماهنگی بازدیدهای علمی از انستیتو پاستور ایران

- شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی در راستای معرفی انستیتو پاستور ایران

- کمک به برگزاری همایش ها و نشست های مرتبط

- طراحی، تدوین و چاپ کاتالوگ، بروشور، استند، و کتاب

- ارائه خدمات سمعی و بصری

- تدوین فیلم و کلیپ در راستای معرفی انستیتو پاستور ایران

- ایجاد گالری عکس، فیلم و آرشیو خبر

آخرین بروزرسانی: 1402/02/16

سیستم چت آنلاین