ارائه کلیه خدمات پشتيباني سخت افزار به متقاضیان از طریق تیکت ( فرم درخواست خدمات و پشتیبانی ) براساس فرآیند تعمیرات زیر :

  1. نصب سيستم عامل ها و نرم افزارهاي جانبي مورد نیاز سازمانی، آنتي ويروس اورجینال کسپرسکی و... بر روي رايانه هاي موجود در بخش ها
  2. تشخيص عيوب سخت افزاري سيستم ها و رفع عيب تجهيزات ( در صورت نیاز به قطعه به بخش مربوطه اعلام تا از طریق مرکز هزینه مربوطه اقدام به خرید قطعات موردنیاز گردد )
  3. نظارت بر فرآيند ارسال تجهيزاتي كه نياز به تعمير دارند ( مانند : چاپگر ) به شركت هاي خصوصي وكنترل كيفيت تعمير تجهيزات
  4. شناسايي نيازهاي سخت افزاری واحدهاي مختلف و ارائه گزارش بمنظور برنامه‏ريزي در جهت تامین آنها
  5. شناسنامه دار کردن کلیه تجهیزات سخت افزاری رایانه های پاستور تهران
  6. بهنگام‏سازي، توسعه و تقويت سیستم ها و تجهیزات سخت افزاری در مجموعه براساس نیازهای بخش ها
  7. مشاوره در جهت رفع اشكالات و عيوب سخت‏افزاري اعلام شده از طرف واحدها و تعويض قطعات معيوب
  8. نصب و راه‏اندازي تجهيزات كامپيوتري خريداري شده
  9. بازديدهاي دوره‏اي از مجموعه سخت‏افزارهاي موجود در مجموعه و مشاوره در جهت انجام اقدامات پيشگيرانه نگهداري و تعميرات
  10. تهيه ليست و پيگيري بر خريد تجهيزات سخت افزاري مورد نياز بخش ها از طریق مراکز هزینه
  11. بررسی و حصول اطمینان از صحت عملکرد تجهیزات سخت افزاری واحد های تحت پوشش
  12. تهیه و تدوین گزارشات هفتگی بصورت مکتوب در پایان هفته به مدیریت

كنترل فني تجهيزات خريداري شده از نظر تطبيق با فاكتور هاي تاييد شده ،به صورت زير :

  1. بررسي فني قطعات و گارانتي هاي ارائه شده و مطابقت با ليست تهيه شده وفاكتور تاييد شده
  2. الصاق کارت گارانتی قطعات رايانه ها در داخل کیس رایانه ها 
  3. الصاق برچسب پلمپ در پشت كيس

انجام ساير امور محوله در حوزه فناوری اطلاعات با صلاحدید مقام مافوق

* کارشناس این پست سازمانی مجاز به انجام کار شخصی بر روی رایانه های پرسنل نبوده و در صورت مشاهده به مراجع ذیصلاح بمنظور رسیدگی گزارش داده می شود

سیستم چت آنلاین